History Top

Natuzzi

príbeh nadšenia z južného talianska

Natuzzi v sebe spája taliansky dizajn, ktorý je synonymom krásy a remeselného spracovania, a tiež komfortu, ktorý dokáže opantať zmysly.Viac ako šesťdesiatpäť rokov venovaných objavovaním krásy kde sa jemné línie snúbia s neformálnym moderným dizajnom.

História

Príbeh o vytváraní hodnôt pre lepší spoločný život.

1959

1973

1977

1982

1986

1993

2000

2009

1959

Pasquale Natuzzi začína písať históriu. Prenajatá garsónka v Tarante „so šijacím strojom z druhej ruky, kladivom a štyrmi nožnicami”, stačia na výrobu prvých pohoviek.

1973

Oheň ničí továreň - Húževnatosť spoločnosti, ktorá sa nikdy nevzdáva, ani keď sa ju snaží zastaviť obrovský požiar, ktorý nepremenil na popol nielen ich výrobky, ale aj množstvo bankových šekov čakajúcich na zaplatenie. Pasquale Natuzzi presťahoval svoj tím do Santerama v Colle a obnovil výrobu z dielne, ktorá sa zatiaľ stavala, zatiaľ, čo sa už tvorilo a pracovalo.

1977

Okno do sveta – medzinárodné dobrodružstvá Pasquala Natuzziho sa začali na Blízkom východe. Ale až pri svojom debute v medzinárodnom obchode v Kolíne nad Rýnom, kde predstavil pohovku Navaho, sa prvýkrát skutočne presadil na medzinárodnej scéne.

1982

Natuzziho revolúcia – Pasquale Natuzzi odletel do Kanady na veľtrh nábytku, avšak byrokracia mu zabránila predviesť svoje produkty. Navštívil teda Macy’s, obrovský obchodný dom v New Yorku, kde presvedčil kupujúceho, aby vyskúšal jeho produkty. Kanadský neúspech, paradoxne, umožnil Natuzzi dobyť americký trh.

1986

Džínsy sveta pohoviek - Natuzzi premenila pohovku na všestranný, farebný produkt každodennej potreby, ktorý by mohli rodiny vymieňať častejšie. To viedlo k tomu, že obývacia izba bola premenená z priestoru, ktorý bol držaný len pre návštevy a hostí, na jednu z najviac obývaných častí domu.

1993

Wall Street - Natuzzi SpA bola jedinou neamerickou nábytkárskou firmou, ktorá bola evidovaná na zozname Wall Street. Natuzzi korunoval tento úspech a , poveril architekta Maria Belliniho úlohou navrhnúť americké sídlo. Vznikla a postavila sa budova, ktorá pripomína prierez lode, symbol objavenia Ameriky.

2000

Posun smerom k maloobchodu - Natuzzi sa otvoril maloobchodnému trhu, kolekcie sa rozšírili o ďalšie vybavenie, ako aj nábytok a doplnky, čím sa vytvoril všestranný zážitok z interiérového dizajnu obývacej izby.

2009

Zážitok zo stredomorského životného štýlu - Uvedenie značkového radu Natuzzi Italia znamená novú éru v talianskom prémiovom dizajne. Hľadanie harmonickej kombinácie dizajnu, funkcie, etiky a estetiky v spolupráci s najlepšími medzinárodnými dizajnérmi. Obývacie, jedálenské, spacie priestory a doplnky, ktoré poskytujú všestranný zážitok z interiérového dizajnu v obchodoch po celom svete.

Hodnoty

Vytváranie hodnoty pre každého a zároveň rešpektovanie každého. Preniknutie do etiky harmónie.

dedičštvo

remeslo

udržateľnosť

kvalita

inovácia

dedičštvo

Viac ako 60-ročný príbeh lásky ku kraju, Taliansku a Puglii, miestu, kde sme sa narodili a vyrastali.

remeslo

Schopnosť tvarovať výrobky rukami, ručné know-how premieňa nápady na realitu: remeselná zručnosť je niečo, čo sa u Natuzzi nikdy nezmenilo.

udržateľnosť

Znamená milovať a rešpektovať prírodu, počnúc surovinami , s ktorými naši remeselníci deň čo deň s láskou narábajú.

kvalita

Sledujeme každý krok v našom výrobnom procese. Priama kontrola našej výroby dáva život vysokokvalitným výtvorom, ktoré su certifikované najprestížnejšími medzinárodnými inštitúciami. Okrem toho je každý výrobok podrobený nespočetným testom na kontrolu jeho odolnosti.

inovácia

Je to synergia medzi jedinečným know-how vo svete a jeho vylepšenia cez maximálne súčasné a inovatívne výrobné techniky, ktoré odlišujú produkt Natuzzi. Tie sa rodia nielen v rukách tých najlepších odborníkov, ale aj z dizajnu zloženého z nápadov a postojov.