Viac dizajnu, viac inšpirácií, viac zliav, viac väčších zliav. A potrvá až do 29. 11. 2024! Aby ste si užili zľavy v Natuzzi Editions, nemusíte čakať až do čierneho piatku, predvianočný čas nakupovania a festival zliav v Natuzzi Editions začína už 1. 11. a končí 29. 11. 2024.
Viac zliav vám poskytne viac komfortu
Máme pre vás zľavy, ktoré vám umožnia kúpiť si viac. Tentoraz môžete začať dizajnovú jazdu predvianočného nakupovania s tvorivou voľnosťou. Natuzzi Editions Black Friday poskytuje spotrebiteľom počas tohto nákupného obdobia veľké množstvo výhod a príležitostí, ako sa úsporne dostať ku komfortu. Na našej akcii je cenné hlavne to, že zľavy Natuzzi Editions Black Friday vám ponúknu možnosti, ako ušetriť peniaze a získať tak voľné prostriedky na nákup ďalších dizajnových kúskov, ktoré ste si vždy priali mať vo svojej obývačke. Stačí kúpiť si to, čo ste chceli. V našich predajniach a u našich predavačiek vždy nájdete odpoveď k svojej spokojnosti.
Prečo čierny piatok nie je smutný?
Aj keď je v názve marketingovej kampane Black Friday čierna, nič smutné na nej nie je. Black Friday je na celom svete sviatkom nakupovania. Vznikol v USA a odtiaľ sa rozšíril do všetkých nákupných centier sveta. Akcia Black Friday sa koná vždy v piatok po Dni vďakyvzdania a je spojená s obrovskými zľavami v desiatkach percent. Tento rok Black Friday pripadá na piatok 29. novembra 2024. No u nás – v Natuzzi Editions si môžete užiť Black Friday zľavy už od piatka 1. 11. do piatka 29. novembra 2024. Na výber svojej sedačky alebo iných dizajnových potešení za skvelú cenu tak budete mať dostatok času.
Paradox čiernej
Sme tvorcami dizajnových sedačiek a nábytku. Preto nás zaujímajú farby a ich psychologický účinok na zákazníka. Psychológia farieb naznačuje, že rôzne farebné odtiene majú širokú škálu účinkov. Je čierna farbou smútku alebo dekadencie? Čierna farba sa často nachádza na luxusných motorových vozidlách, čo môže svedčiť o tom, že zákazníci túto farbu vnímajú ako dominantnú a výraznú. Niektorí čiernu farbu opisujú aj ako zlovestnú či záhadnú. Práve tu je zrejmé, že každý vníma farby subjektívne, keďže prívlastky ako dominantná a záhadná sú od seba pomerne vzdialené. Výskumná štúdia z Veľkej Británie z roku 2017, ktorá čerpala dáta z historických údajov, zistila, že športové tímy oblečené do čiernych dresov sa s väčšou pravdepodobnosťou stali pokutovanými počas hry a že diváci častejšie spájali negatívne vlastnosti s hráčom, ktorý mal čierny dres. Čo sa však týka preferencií zákazníkov, tí túto farbu vnímajú ako odvážnu, pútajúcu pozornosť, sebavedomú či zosobňujúcu silu. Prajeme vám inšpiratívne a príjemné nakupovanie v našich predajniach.
Tím Natuzzi Edition
BLACK FRIDAY ZĽAVY v Natuzzi Editions nájdete tu.